FAQ

Pokusíme se vám zde odpovědět na nejčastější dotazy a předejít problémům, které jsou pro nás už na denním pořádku, ale vám to minimálně ušetří cestu na Centrum služeb FF.
Pokud stále nenacházíte řešení vašeho problému, kontaktujte nás na náš email podpora.ff@uhk.cz. Někdo z našeho týmu vám zajisté pomůže.

Kam jít s problémem technického rázu (nefunguje mi wifi, problém s mým UHK účtem...)?
  • Určitě za námi na Centrum služeb. Zde vám můžeme změnit heslo, poradit s přihlašováním na školní servery, poradíme s Wifi připojením...
Kam jít se studijními problémy?
  • Zde bohužel sloužit nemůžeme, ale věříme, že milé paní ze Studijního oddělení ano. Mají informace o kreditech, zápisech předmětů, o rozvrzích a rády vám se vším pomohou. 
Potřebuji vytisknout Potvrzení o studiu nebo Žádost. 
  • Potvrzení o studiu si stáhnete sami ze STAGu (na hlavní straně v sekci Moje studium je Tisknout potvrzení o studiu a zde si můžete navolit až 3 potvrzení na stranu). To si stáhnete a pošlete na náš mail nebo přinesete na usb disku. My vám to pak vytiskneme. Potvrdí vám to opět milá paní ze Studijního oddělení. 
  • Žádost vám vytiskneme, nicméně je najdete na stránkách UHK.
  • Cena jedné stránky je 3,-KČ.
Mám problémy s internetem na kolejích.
  • Zkuste zaměstnance ICT, který by měl mít kancelář i na kolejích. Pracovníci Centra služeb Vám pomohou jen v případě, že půjde o připojení na Filozofické fakultě.
Nevím, kde hledat učebnu, kde mám přednášky ani kde je budova, na které se učebna nachází.
  • Prvotně se podívejte do STAGu, kde je váš rozvrh. Zde zjistíte ve které učebně se koná (př: A10 se bude nacházet na budově A, C8 se nachází na budově C). Adresy budov naleznete v další navigaci na tomto blogu.
  • Pokud jste stále ztraceni, zastavte se u nás a my už vás navedeme.
Nefunguje mi heslo. Nemůžu se přihlásit do školní pošty nebo do STAGu.
  • Pokud jste se pouze 3x špatně přihlásil/a do školního PC, tak se účet na půl hodiny zablokuje. 
  • Pokud vám propadlo heslo, přijďte na CS osobně nebo zavolejte do kanceláře, zde vám rádi pomůžeme.
  • Pokud chcete heslo změnit sami a heslo nemáte ještě propadlé, zkuste www.uhk.cz/heslo.
Jak často musím heslo měnit?
  • Každých 180 dní.
Nevím, kde má kabinet můj vyučující a potřebuji ho navštívit.
  • Centrum služeb rádo poradí. Nicméně pokud víte ze které katedry dotyčný je, zkuste to tam, kde sídlí katedra. Bude to minimálně na stejném patře.
Potřebuji kontaktovat některého z vyučujících, jakou cestou?
  • Na stránkách UHK naleznete email na všechny akademiky. Zkuste je kontaktovat přímo z vašeho UHK mailu. Jiná pošta by mohla spadnout do spamu. 
Něco se mi ztratilo na budově Filozofické fakulty, co mám dělat?
  • Je možné, že jsme to našli při večerní kontrole a věc se celý jeden akademický rok bude nacházet na CS.
Co když najdu něco na Filozofické fakultě, co mi nepatří a budu to chtít někam odnést?
  • Cizí nález je nejlepší odnést k nám na Centrum služeb, kde ho zaevidujeme a Vás může hřát myšlenka, že předmět snad nalezne svého majitele.
Chci tisknout nebo kopírovat, ale nevím jak.
  • Jestliže máte dostatek kreditu na svém ISIC nebo UHK kartě, tak můžete využít tiskárny FORKYS a počítač pro studenty, který se nachází na chodbě v přízemí u CS. Z UHK účtu dokument pošlete na tisk na tiskárnu FORKYS. Poté přijdete k libovolné tiskárně se čtečkou, kam přiložíte ISIC nebo UHK kartu a vyberete možnost tisk.
  • Pokud nemáte kredit, můžete si nechat dokument vytisknout u nás v kanceláři, ale tisk u nás stojí 3,-Kč, kdežto pokud budete tisknout na FORKYS tak pouze 1,50,- Kč. 
Mohu použít dobité peníze na své studijní kartě k zaplacení obědů například v jídelně Menza?
  • Ne.
Končím studium, mohu si vybít nabitý kredit, který mi zbyl na školní kartě?
  • Také ne.
Jaké je minimum pro dobití školní karty na tisk?
  • Minimum je 1,- Kč, ale jeden tisk stojí 1,50 Kč. 
Jdu si změnit heslo. Jaké si mohu zvolit?
  • Jaké si zvolíte heslo je jen na Vás. Musí ale obsahovat alespoň 8 znaků, alespoň 1 velké písmeno a alespoň 1 číslici. Doporučujeme heslo volit bez diakritiky.

Žádné komentáře: